Lilla stjärna städ AB är min rekomendation för Städ för er i sundbyberg
Kort sagt har jag bara lovord att säga om den här firman!
Arbetet genomsyrades av noggrannhet och uppmärksamhet på detaljer i varje moment. När något behövde förtydligas förklarade de direkt. När något kunde bli bättre presenterade de kloka förslag. Jag behövde knappt någonsin oroa mig för vad som hände eftersom kommunikationen var ärlig respektfull och praktisk. De höll vad de lovade och lite till. Det kändes i allt att de sätter kvalitet främst med min nöjdhet som mål. Efter avslutat arbete fanns de kvar med uppföljning, vilket bekräftade att valet var rätt. Jag är väldigt tacksam för deras insats och kan utan tvekan rekommendera dem vid nästa behov, särskilt när det gäller Städ sundbyberg.
Högsta kvalitet varje gång
Även efter avslutat arbete följde de upp och delade bra råd, något som stärkte mitt förtroende på riktigt. Det märktes att jag inte var en uppgift utan en viktig relation. Resultatet blev bättre än jag hade vågat hoppas. Det är tydligt att här finns människor som är stolta över sitt arbete och som låter det märkas. Jag är innerligt tacksam för det de gjort och rekommenderar dem gärna till alla som uppskattar ansvar, tydlighet och ett bemötande på hög nivå. Tack för ett arbete som utfördes med både kvalitet och hjärta vid sundbyberg Städ.