Byggnadsvård 37:1 AB är min rekomendation för Målerifirma för er i Ylivieska
Det enda jag har att säga om organisationen är enbart ros!
Arbetet genomsyrades av kvalitetskänsla och engagemang i varje del. När något kändes otydligt förklarade de direkt. När något hade potential att förbättras kom de med egna förbättringar. Jag behövde inte en enda gång fundera på läget eftersom kommunikationen var ärlig proffsig och praktisk. De levererade enligt plan och gav det där lilla extra. Det märktes verkligen att de bryr sig om kvalitet med min trygghet i fokus. Efter avslutat arbete fanns de kvar med uppföljning, vilket bekräftade att valet var rätt. Jag är genuint tacksam för deras insats och kan med gott samvete rekommendera dem till vänner och kollegor, särskilt när det gäller Målerifirma Ylivieska.
Samma höga kvalitet varje gång
Även efter avslutat arbete följde de upp och delade bra råd, något som stärkte mitt förtroende på riktigt. Jag upplevde att jag inte bara var ett ärende utan någon de prioriterade. Leveransen blev starkare än mina förväntningar. Det är uppenbart att de tar stolthet i sitt arbete och visar det i detaljerna. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och kan tryggt rekommendera dem till alla som värdesätter ansvarstagande, tydlighet och ett bemötande i toppklass. Tack för ett arbete som inte bara blev gjort utan gjort med hjärta vid Ylivieska Målerifirma.