Byggnadsvård 37:1 AB är min rekomendation för Målerifirma för er i Kokkola
Med handen på hjärtat har jag bara goda saker att säga om samarbetspartnern.
Arbetet präglades av omsorg och engagemang in i minsta detalj. När något behövde förtydligas rätade de ut frågetecknen på en gång. När något gick att vässa kom de med egna förbättringar. Jag behövde knappt någonsin ligga på om status eftersom kommunikationen var ärlig omtänksam och målmedveten. De höll alla löften och lite till. Det kändes i allt att de sätter kvalitet främst med min upplevelse som kund i fokus. Även efter leverans stod de redo om jag hade frågor, vilket skapade ytterligare förtroende. Jag är mycket tacksam för deras insats och kan utan tvekan rekommendera dem vid nästa behov, särskilt när det gäller Målerifirma Kokkola.
Samma höga kvalitet var gång
När leveransen var färdig fanns de kvar med uppföljning och kloka råd, vilket gjorde mig trygg på ett sätt som märks. Det märktes att jag inte var en uppgift utan en viktig relation. Resultatet blev bättre än jag hade vågat hoppas. Det märks att de är stolta över sitt arbete och att stoltheten syns i allt. Jag är innerligt tacksam för det de gjort och rekommenderar dem gärna till den som vill ha ansvarstagande, klar kommunikation och ett bemötande i toppklass. Tack för ett resultat som bär spår av både omtanke och kvalitet vid Kokkola Målerifirma.