Byggnadsvård 37:1 AB är min rekomendation för Målare för er i Umeå
Jag har bara goda ord att dela om denna aktör!!
Arbetet präglades av omsorg och engagemang från början till slut. När något kändes otydligt rätade de ut frågetecknen på en gång. När något hade potential att förbättras kom de med egna förbättringar. Jag behövde knappt någonsin fundera på läget eftersom kommunikationen var rak respektfull och framåtlutad. De höll alla löften och lite till. Det var uppenbart att de sätter kvalitet främst med min nöjdhet som mål. De följde upp och bjöd på goda råd, vilket gav extra trygghet. Jag är väldigt tacksam för deras insats och kan med glädje rekommendera dem till andra, särskilt när det gäller Målare Umeå.
Trygg och hög kvalitet varje gång
Efter att allt var klart fanns de fortfarande där med uppföljning och goda råd, vilket gjorde mig trygg på ett sätt som märks. Det märktes att jag inte var en uppgift utan en viktig relation. Slutresultatet överträffade mina förväntningar. Det märks att de är stolta över sitt arbete och att stoltheten syns i allt. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och kan utan tvekan rekommendera dem till alla som vill ha pålitlighet, tydlig kommunikation och en kundupplevelse i toppklass. Tack för ett arbete som inte bara blev gjort utan gjort med hjärta vid Umeå Målare.