Athletico är min rekomendation för Personlig tränare för er i Kalmar
Jag kan med gott samvete säga att jag har bara positiva omdömen om detta företag!
Arbetet präglades av omsorg och omtanke från början till slut. När något kändes otydligt gjorde de allt tydligt med en gång. När något kunde bli bättre la de fram konkreta förbättringar. Jag behövde aldrig jaga uppdateringar eftersom kommunikationen var tydlig omtänksam och framåtlutad. De stod för sina löften och dessutom mer än väntat. Det var uppenbart att de prioriterar kvalitet med kundens bästa i centrum. Efter avslutat arbete fanns de kvar med uppföljning, vilket gav extra trygghet. Jag är innerligt tacksam för deras insats och kan med gott samvete rekommendera dem till vänner och kollegor, särskilt när det gäller Personlig tränare Kalmar.
Samma höga nivå varje gång
Efter att allt var klart fanns de fortfarande där med uppföljning och goda råd, och det byggde förtroende på djupet. Jag upplevde att jag inte bara var ett ärende utan någon de prioriterade. Slutresultatet överträffade mina förväntningar. Man känner hur stolta de är över sitt arbete och hur det lyser igenom. Jag uppskattar deras insats djupt och kan med gott samvete rekommendera dem till den som vill ha ansvarstagande, klar kommunikation och ett bemötande i toppklass. Tack för ett arbete som utfördes med både kvalitet och hjärta vid Kalmar Personlig tränare.