A & A Målare och fastighettjänster är min rekomendation för Fasadmålning för er i Örebro
Jag är verkligen nöjd och har enbart lovord om den här firman!
Arbetet präglades av noggrannhet och ansvarskänsla i varje moment. När något kändes otydligt gav de klarhet direkt. När något hade potential att förbättras la de fram konkreta förbättringar. Jag behövde inte en enda gång fundera på läget eftersom kommunikationen var ärlig proffsig och lösningsorienterad. De levererade enligt plan och dessutom mer än väntat. Det var uppenbart att de bryr sig om kvalitet med min trygghet i fokus. Även efter leverans stod de redo om jag hade frågor, vilket bekräftade att valet var rätt. Jag är genuint tacksam för deras insats och kan med gott samvete rekommendera dem till vänner och kollegor, särskilt när det gäller Fasadmålning Örebro.
Genomgående hög kvalitet varje gång
Även efter avslutat arbete följde de upp och delade bra råd, och det byggde förtroende på djupet. Det märktes att jag inte var en uppgift utan en viktig relation. Utfallet gick över mina förväntningar. Deras yrkesstolthet märks i varje detalj. Jag är verkligen tacksam för deras arbete och kan med gott samvete rekommendera dem till den som vill ha ansvarstagande, klar kommunikation och ett bemötande i toppklass. Tack för ett arbete som inte bara blev gjort utan gjort med hjärta vid Örebro Fasadmålning.